I want it. Right now!


Jag saknar inspiration. Jag saknar sommaren, våren och att känna solens strålar mot ansiktet. Jag saknar att kunna sätta på mig mina underbara solglasögon innan jag går ut, och att kunna gå runt i jeansjacka. Jag saknar bar mark och grönt gräs. Jag saknar allt som har med sommaren och våren att göra!
Kom hit nu för sjutton!



Nu ska jag titta på ett avsnitt av One Tree Hill, för att lindra smärtan(haha) lite ... Och seadn om det finns tid över till Narnia. Kärlek.

Pussen!


PS: Imorgon är första delen av svenska nationella. Inte kul, inte alls.

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och se om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

2011-02-07 @ 23:03:21
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0